"בדיקת סקר מנהלים" היא בעצם סל של בדיקות רפואיות שגרתיות ותקופתיות, שעל כל אדם בוגר לערוך מדי שנה, כדי לוודא שמצב בריאותו תקין.


הבדיקות הינן בעלות חשיבות רבה ביותר ברפואה המונעת. בעזרת סדרת בדיקות שנערכות משך מספר שעות במפגש אחד, ניתן לאתר גורמי סיכון ובעיות בריאותיות שונות כבר בשלב הראשון. ביצוע צ’ק-אפ מקצועי ומקיף אחת לשנה עשוי למנוע התפתחות של מחלות ובעיות פיזיולוגיות שונות. גילוי מוקדם של בעיות במסגרת בדיקות סקר תקופתיות, יאפשר לעלות על מחלות חבויות שעדיין אין להן סימפטומים, על טיפול בבעיות בשלב מוקדם בו עדיין קיימת אפשרות למניעה או לפתרון אחר – כנקיטת אמצעים מונעים ושינוי אורח החיים מוקדם ככל האפשר.

 

בדיקות הסקר כוללות בדיקות הבודקות את תפקודי הגוף השונים, מערכת הלב וכלי הדם, ראיה, שמיעה, תפקודי ריאות, תפקודי כבד וכליות, בדיקת שד וממוגרפיה, בדיקות גנטיות, ייעוץ לתזונה נכונה, אישור רפואי לחדרי כושר ומערכות נוספות על פי הצורך.

 

הבדיקה נועדה לצמצם את הזמן היקר של כולנו ולבצע סדרה של בדיקות ביום אחד ובחוויה אחרת, בבית מלון 5 כוכבים מהיוקרתיים בארץ. הבדיקות נעשות במרוכז על ידי צוות מיומן, מקצועי ומנוסה. בבדיקות נעשה שימוש בציוד חדיש ומשוכלל והן מתבצעות בזמן קצר – פחות משלוש שעות, תוך מתן תשומת לב ויחס אישי לכל נבדק.

 

תוצאותיהן של בדיקות הסקר הן בעלות אמינות מאד גבוהה. פרשנות התוצאות נשענת בדרך כלל על נוסחאות הלוקחות בחשבון יחד עם תוצאת הבדיקה, שורה של משתנים אישיים המאפיינים את הנבדק.

 

דואגים לעובדים

לא מעט מעסיקים כבר הבינו את החשיבות של סקר מנהלים לעובדיהם.

 

דאגה לרווחת העובד יוצרת:

  • מחויבות גבוהה והגברת המוטיבציה של העובד כלפי מקום עבודתו
  • מניעה, ריפוי ושמירה על בריאות העובד
  • צמצום ימי מחלה והיעדרות מהעבודה

 

למה דווקא מבטח סימון?

ניסיון רב השנים של מבטח סימון עם לקוחות רבים ומגוונים, לצד קשר מתמיד עם חברות הביטוח המובילות בארץ והיכרות מעמיקה עם כל תכניות הבריאות שהן מציעות, הובילו ליצירת מערך בריאות ייחודי, המעניק יחס אישי ומקצועי לכל ארגון וזאת לאחר שבדקנו את צרכי הארגון ובחרנו עבורו את ביטוח הבריאות והכיסויים הנלווים אליו המתאים לו ביותר.

 

בנוסף, מבטח סימון מעמידה לרשות לקוחותיה אמצעים דיגיטליים מתקדמים ופועלת כל הזמן על מנת לשפר ולייעל שירותים אלו.

 

בדיקת סקר מנהלים מהווה את הבסיס לרפואה המונעת ולשיפור איכות חיים. גילוי מוקדם מציל חיים!

לקבלת פרטים על "סקר מנהלים", יש למלא את הפרטים בטופס שמשמאל ונחזור אליך בהקדם

רוצה לשמוע עוד?

לקבלת פרטים על בדיקת סקר מנהלים עבור העובדים שלך, יש למלא את הפרטים מטה ונחזור אליך בהקדם
שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title