תפריט נגישות
דלג לתוכן העמוד
עבור לתפריט ראשי
עבור לתפריט משני
חפש
פתרונות ומוצרים
חזרה
פתרונות ומוצרים
ראשי
חיסכון לפנסיה
חזרה
חיסכון לפנסיה
פתרון פנסיוני אישי
קרן פנסיה
ביטוח מנהלים
קופת גמל
קרן השתלמות
הטבות מס
שאלות נפוצות קרן פנסיה
מילון מונחים פנסיה
בריאות וסיעוד
חזרה
בריאות וסיעוד
ביטוח בריאות פרטי
ביטוח סיעוד פרטי
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות
רפורמה בביטוחי בריאות
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
מילון מונחים ביטוח בריאות
השקעות ופיננסים
חזרה
השקעות ופיננסים
חיסכון אישי
השוואה בין מוצרי השקעה
שאלות נפוצות תחום פיננסים
לקראת פרישה
חזרה
לקראת פרישה
שירות לאחר פרישה
שאלות נפוצות לקראת פרישה לגמלאות
מילון מונחים לקראת פרישה
ביטוח חיים
ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח נסיעות לחו"ל
שירות ופעולות
חזרה
שירות ופעולות
ראשי
פעולות
חזרה
פעולות
הגשת תביעה
שינוי אמצעי תשלום
פדיון פיצויים ותגמולים
עדכון פרטים
הרשמה למסלקה הפנסיונית
הרשמה לניוזלטר
צור קשר
אמנת השירות
מה אתה מקבל מאיתנו?
מרכז שירות לקוחות
פניות הציבור
שאלות נפוצות שירות
מדריכים וכלים
חזרה
מדריכים וכלים
ראשי
רגעים בחיים
חזרה
רגעים בחיים
עבודה ראשונה
התחתנתי
רכשתי בית
נולד לי ילד
עבודה חדשה
התגרשתי
עזבתי את מקום העבודה
פרשתי לפנסיה
התאלמנתי
להבין את הדו"ח השנתי
מאמרים
ניוזלטר
מילון מונחים
שאלות נפוצות
אודות
חזרה
אודות
ראשי
לקוחותינו
נגישות במבטח סימון
התחדשנו
פרטיות וסודיות
תנאי שימוש
תנאי הצטרפות
גילוי נאות
זכיה בתחרות וובי
תקני ISO
קריירה במבטח סימון
חזרה
קריירה במבטח סימון
סוכן/ת ביטוח פנסיוני
סוכן/ת פנסיוני דובר רוסית
רפרנט/ית תפעול- ביטוחי חיים
סוכן פיננסי
מתאם/ת פגישות לסוכני שטח
רכז/ת מידע
רכז/ת שירות
רפרנט/ית תביעות
נציג/ת שירות לקוחות
איש /אשת בקרות גביה
איש/ אשת סיסטם
מזכיר/ה
איש/ת צוות תפעול פיננסי-חל"ד
עובד/ת סוציאלי/ת למערך הבריאות
רפרנט/ית פרישה
נציג/ה מכירות טלפוני
מזכיר/ה למערך הבריאות
מזכירה מחלקת תחום ותהליכים
כלכלן
רפרנט/ית גבייה-ביטוחי חיים
איש/ אשת צוות בילינג
איש/אשת Help desk
רפרנט/ית גבייה
רפרנט/ית מימוש זכויות- תביעות
אזור מעסיקים
אודות
צור קשר
חפש
אזור מעסיקים
אודות
צור קשר
כניסת לקוחות
לאזור האישי
אתרי בריאות
תעודת זהות
כולל ספרת ביקורת
טלפון נייד
לנייד כשר הסיסמה תגיע בהודעה קולית
פעם ראשונה? להרשמה
פעם ראשונה? להרשמה
הקלד את סיסמת הארגון שלך
כניסה למבוטחי ארגון נכי צה”ל
עמוד הבית
פתרונות ומוצרים
בריאות וסיעוד
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
שאלות ותשובות
מהי תקופת אכשרה?
תקופת אכשרה מוגדרת בפוליסה כפרק הזמן שחל מרגע מועד תחילת הביטוח ועד החלת הביטוח לכיסוי תקף למבוטח. תקופה זו נעה בין 90 יום לשנה וכאמור מוגדרת בפוליסה. יש לציין כי עד תום תקופת האכשרה, המבוטח לא יהיה זכאי לכיסוי מטעם הביטוח.
מהי תקופת המתנה?
תקופת המתנה מוגדרת כפרק הזמן שחלף בין מקרה הביטוח לבין החל הכיסוי וקבלת התשלומים על ידי המבטח.
כמה זמן מרגע קרות האירוע עלי להגיש תביעה לביטוח בריאות?
עם קרות אירוע ביטוחי יש להגיש תביעה בסמוך למועד ועם הזכאות להגשת התביעה. יש לקחת בחשבון שהגשת תביעה באיחור עלולה לפגוע בזכיותך וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך. פוליסות רפואיות מכילות חוק התיישנות של 3 שנים.
האם קיימים הבדלים בין סוגי פוליסות הבריאות השונות?
בתחום הבריאות קיימים מגוון מוצרים אשר כל אחד מהם מכיל מאפיינים ייחודים ומכסה מצבים שונים בהתאם. שילוב של המוצרים הקיימים מביא לכיסוי אשר יגן עליך בצורה מירבית בקרות אירוע ביטוחי. חברות הביטוח מציעות מגוון שילובים של מוצרים או חבילה כוללת של איחוד המוצרים הקיימים. בכדי להשיג את ההגנה המושלמת עבורך ועבור בני משפחתך ניתן לפנות לסוכן האישי שלך ולקיים עימו פגישה בנושא. ליצירת קשר עם הסוכן האישי שלך
לחץ כאן
מדוע חשוב לרכוש ביטוח בריאות במקביל לביטוח המשלים דרך קופת החולים?
קופות החולים מציעות ביטוחי בריאות חלקיים בלבד מבחינת כיסויים רפואיים. ביטוח בריאות פרטי מקנה לך הגנה מירבית למצבים רפואיים שונים, כגון: כיסוי בגין בדיקות שאינן בסל, התייעצות עם רופא מומחה, כיסוי בגין ניתוחים גם בבתי חולים פרטים ועוד.
מהו הגיל הנכון ביותר לרכוש ביטוח בריאות פרטי?
רכישת פוליסת בריאות פרטית כרוכה במילוי הצהרת בריאות אישית. לרוב, בגיל צעיר ההסתגויות הרפואיות הן נמוכות יותר ולכן האפשרות לרכוש ביטוח פרטי פשוטה יותר ובמצבים מסוימים ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ובעלות נמוכה יותר. לרוב, הצטרפות לביטוח בריאות אינה מותנית בגיל מינימום ולכן נכון יהיה להצטרף לרכוש או להצטרף לביטוח בריאות פרטי בגיל מוקדם ככל שניתן.
מהם התנאים להגדרת מצב סיעודי?
אדם אשר עקב מצב בריאותו לא יוכל לבצע לבדו או שיזדקק לעזרה לצורך תפקוד שגרתי בסיסי, יצטרך להבחן לקביעת המצב הסיעודי במספר פעילויות יום יומיות שגרתיות והן: היכולת העצמאית לקום ולשכב, להתרחץ, לאכול ולשתות, להתלבש ולהתפשט והניידות העצמית. כמו כן מבחני המצב הסיעודי הם השליטה על הסוגרים והיכולת להתמצא בעקבות מצב נפשי או שכלי, כגון תשישות נפש, דמנציה וכו'.
האם צעירים מתחת לגיל 40 צריכים ביטוח סיעודי?
בוודאי, מצב סיעודי אינו תלוי בגיל כי אם ברמת תפקוד, ויכול לנבוע מזקנה או מתאונה, לכן ביטוח סיעודי חיוני לכל אדם בכל גיל.
ככל שאתה מצטרף צעיר יותר לתוכנית, עלויות הביטוח נמוכות יותר ולזכותך נצברות זכויות ביטוחיות, כך שביטוח סיעודי אפילו משתלם במיוחד למצטרפים בגיל צעיר.
לכל השאלות
האזור האישי שלך
כל המידע על תוכניות הביטוח, הפנסיה וההשקעות שלך
כניסה לאזור האישי
הרשמה לאזור האישי
מוקדי תמיכה
ביטוח פנסיה ופיננסים
03-7966060
א-ד 8:30-16:30
ה 08:30-16:00
בריאות
03-7966820
א-ד 8:30-16:30
ה 08:30-16:00
צור איתנו קשר
אנחנו גם בפייסבוק