לקוחות ומה הם אומרים עלינו

לקוחות מבטח סימון כוללים תאגידי ענק, חברות גדולות ובינוניות, עסקים קטנים וחברות סטארט-אפ.

מגוון הלקוחות הפרוסים בכלל תחומי המשק מעיד על גמישות בהתאמת פתרונות לצרכי כל ארגון וכל עובד.

אמרו לנו ש...

  • רונית הפכה לבת בית אצלנו בחברה


    הי,
    מה שלומכם?
    מצ"ב מייל מדודי סמנכ"ל התפעול שלנו על השירות שקיבל מרונית.

    מצטרפת לפרגונים וההמלצות שלו , רונית הפכה לבת בית אצלנו בחברה, העובדים פה התרגלו לראות אותה על בסיס קבוע.
    מלוא הערכתי להקשבה והסובלנות שלה לעובדים, למתן השירות ומהירות התגובה במקצועיות ובשמחה.
    אני זוכה לשיתוף פעולה ומענה בכל עזרה שאבקש.

    אני לגמרי רגועה שהיא מטפלת בעובדים שלנו ונפגשת איתם הן לפגישות שירות והן לפגישות תיק פנסיוני.

    יישר כוח ובשורות טובות לכולנו

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    היי ליאת,

    אני מבקש לציין לחיוב ענק את השירות שאני מקבל מרונית.

    זמינה, קשובה, מהירה ויסודית – תמיד נכונה לסייע.

    באחרונה הממשק שלי איתה קצת התהדק ובהחלט מרגישים את היכולות שלה והשרות אותו היא מעניקה.

    אני שמח לפרגן לה ואודה אם תעבירי את המסר גם לממונים עליה.

  • הצלחת להפוך תהליך מורכב להרבה יותר פשוט ובהיר עבורי

    רציתי להודות לך מעומק הלב על הליווי המקצועי, האכפתי והמדויק שנתת לי בתהליך הסדרת הקופות בסיום העסקה שלי בכאל.

    לאורך כל הדרך היית זמינה, קשובה, סבלנית ומכוונת. ליווית אותי צעד אחר צעד, במיוחד בתקופה רגישה ומאתגרת של סיום עבודה.

    נתת עצות חכמות, התחשבת בצרכים האישיים שלי, והצלחת להפוך תהליך מורכב להרבה יותר פשוט ובהיר עבורי.

    בנוסף, סייעת לי גם בהגשת המסמכים לאתר מס הכנסה – דבר שאינו מובן מאליו, ונתן לי תחושת ביטחון ותמיכה.

    את סוכנת מקצוענית שאין שני לה, ואני מודה לך מקרב לב על כל העזרה, ההשקעה והליווי.

  • לא נתקלתי בשירות ומקצועיות כזו


    בחודש יוני התחלתי תהליך של טיפול בתביעת אובדן כושר עבודה.
    מתחילת הטיפול טיפלה בי העובדת אדר.
    אני רוצה לציין בפניכם כי לא נתקלתי בשירות ומקצועיות כזו. תמיד עם סבלנות ורצון לעזור.
    אדר מנסה לעזור בכל דרך אפשרית, זמני ההמתנה אליה קצרים (גם במיילים וגם בטלפון) ובשירות שאין כמותו.
    בימים כאלו, חשוב להכיר תודה והערכה.
    תודה לאדר על שטיפלה (ועדין מטפלת) בתביעה במסירות רבה.
    כן ירבו עובדים כמוה.