כהורים לילדים, אנחנו דואגים שיהיה להם כל מה שהם צריכים, שיהיו מאושרים, בטוחים, אהובים. אנחנו דואגים לבריאות שלהם, ולעתיד שלהם. שיחה מוכוונת ילדים עם סוכן הביטוח שלך יכולה לסייע לך לדאוג להם. להלן הצ'ק ליסט שכדאי לעבור עליו.

 

  1. ביטוח בריאות- ביטוח בריאות פרטי  יכול לתת כיסוי למימון טיפולים, תרופות וניתוחים חיוניים אשר אינם נכללים בסל הבריאות בישראל. אם יש לך ביטוח בריאות חשוב לוודא שהילדים כלולים בו, אם אין, זה הזמן לדאוג לביטוח בריאות לכל המשפחה

  2. ביטוח חיים למקרה מוות (ריסק)- בין אם יש לך ביטוח חיים נפרד או במסגרת ביטוח מנהלים, חשוב לעדכן את סכום ביטוח החיים עם כל ילד שמצטרף למשפחה. תהליך קביעת הסכום נקרא "תכנון פיננסי" והוא כולל מספר הנחות: מספר הילדים, גיל הילדים ורמת החיים. הערך הנוכחי של הסכום הנדרש הוא סכום הביטוח הנוסף אותו אתה צריך לרכוש.
    רוצה לקרוא עוד על ביטוח חיים:  "מי צריך ביטוח חיים?"
  3. קרן פנסיה- אם יש לך קרן פנסיה, כל שעליך לעשות הוא לבדוק כי המסלול בקרן תואם את מצבך המשפחתי וכי הקרן תחשב עבורך את פנסיית השארים המצופה למשפחה

  4. תוכנית חיסכון- אנחנו רוצים שכל האפשרויות יהיו פתוחות לילדינו, כך שיוכלו להתחיל את חייהם הבוגרים בנוחות, עם לימודים ואולי אפילו עזרה לרכישת דירה קטנה. יש מגוון אפשרויות חיסכון, לדוגמה אפשר להפקיד בפוליסת חיסכון הפקדה חד פעמית או סכום חודשי קבוע לחיסכון. בפוליסת חיסכון אין עמלות קניה ומכירה, רק דמי ניהול, והמס הינו על רווחים בלבד, בעת המשיכה.

    מומחה השקעות יוכל לסייע לך בבחירת כלי ההשקעה ואופי מסלול ההשקעה.

    להמלצות נוספות בנושא חיסכון אתה מוזמן לקרוא במאמר  "מתלבט מה לעשות עם הכסף שחסכת?"  שיסייע לך לבחור בחיסכון המתאים לך.

זה הזמן לוודא מול סוכן הביטוח שלך שהוא דואג גם לילדים שלך.