החיסכון הפנסיוני הוא ההשקעה הגדולה ביותר שאנו עושים בחיינו.
חשוב לנו להביא לידיעתך מה מגיע לך לקבל מאיתנו כדי למקסם את ההשקעה.
פגישת היכרות ופתיחת תיק

פגישת היכרות ופתיחת תיק

תחילת עבודה

פגישת היכרות בה אנו לומדים את מצבך הפנסיוני, מבררים את צרכיך העתידיים, ומתאימים לך את המוצרים הפיננסיים והפנסיוניים המדויקים ביותר עבורך

פגישת שירות תקופתית

פגישת שירות תקופתית

אחת לתקופה לפי ההסדר שנקבע

תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף והתאמת תיק הפנסיה לצרכים המשתנים שלך ושל משפחתך

מענה בצמתי חיים מרכזיים

מענה בצמתי חיים מרכזיים

שינוי מצב משפחתי (הולדת ילד, נישואין, גירושין וכו')

במידה והתקבל מידע בסוכנות, התאמת התיק באופן אופטימלי למצב החדש

שינוי בשכר

בחינה מחודשת של התכנון הפיננסי והפנסיוני לאור השינויים בשכר

סיום עבודה

עזרה בקבלת החלטות לגבי המשך התוכניות (כיסוי זמני, אצל מעסיק חדש או כעצמאי) וטיפול במקלטי מס לפיצויים מול מס הכנסה

פרישה לגמלאות

ליווי אישי ובדיקה כוללת של כל התוכניות לצד תכנון מקיף לקראת שנות הפרישה

שינוי במבנה ההפרשות בהתאם להסכם העבודה/ בתעריפי עלות כיסוי ביטוחי

בדיקת השינוי והשפעתו על התוכניות , ההרכב הביטוחי והחיסכון העתידי , ויצירת קשר לטובת ביצוע התאמות בהתאם

טיפול במקרה של אבדן כושר עבודה חלילה

טיפול במקרה של אבדן כושר עבודה חלילה

מיידית עם קרות המקרה

ליווי אישי ממילוי הטפסים ועד לקבלת סכומי הביטוח, כולל ניהול לוחות זמנים של חברת הביטוח, וסיוע מול חברת הביטוח באישור התביעה / ערעור במידת הצורך

מענה לשינויים רגולטוריים

מענה לשינויים רגולטוריים

בסמוך לכניסתם לתוקף

בחינה מחודשת של התכנון הפיננסי והפנסיוני לאור השינויים בחוק

שירות ומידע בערוצים דיגיטליים

שירות ומידע בערוצים דיגיטליים

24 שעות

- מידע ושירותים באתר האינטרנט של מבטח סימון, כולל אזור מידע אישי
- טיפים ומדריכים להתנהלות פיננסית ופנסיונית נבונה בערוץ הפייסבוק שלנו

מרכז שירות לקוחות

טלפון 03-7966060
ימים א'- ה'
08:30-16:00

קבלת מידע וביצוע פעולות שאינן דורשות טיפול סוכן, כגון: אישורי מס והצהרות הון, עדכון פרטים, טיפול במכתבים שונים המתקבלים לעיתים מחברות הביטוח ושליחת מידע מסוגים שונים

בקרה שוטפת

בקרה שוטפת

באופן שוטף
(כאשר אנו הגורם המתפעל)

בקרה לנושאי הפקדות, שיוך הכספים בחברות הביטוח בהתאם לסעיפי התקציב (פיצויים, תגמולים) ועוד

טיפול במקרה פטירה חלילה

טיפול במקרה פטירה חלילה

מיידית עם קרות המקרה

ליווי צמוד של המשפחה עד לקבלת כל הסכומים הנדרשים מחברת הביטוח או קרן הפנסיה, סיוע בתכנון כלכלי מותאם למצב זה, ובחינת חלופות לכספים המשולמים מחברת הביטוח

פתרונות משלימים

פתרונות משלימים

באמצעות הסוכן האישי שלך

מתן מענה בנושאי קרנות השתלמות, ביטוחי חיים, חיסכון פרט, ביטוחי בריאות וסיעוד ועוד.

פגישת שירות

מתי נפגש? על מה נדבר? ומה יקרה אחרי?

 
קרא עודלמידע המלא על פגישת שירות