שאלות ותשובות
כיצד נרשמים לאזור האישי?
על מנת להירשם לאזור האישי יש להיכנס לעמוד הרשמה.
להזין פרטים מזהים, לאחר מכן יש להזין את הסיסמא חד פעמית שנשלחה אלייך לנייד, ברגע שהמערכת תזהה כי הקוד הוזן בהצלחה, תוכל להיכנס לאזור האישי.
כיצד נכנסים לאזור האישי?
יש להזין ת.ז ומספר נייד בכניסת הלקוחות בעמוד הבית. לאחר מכן, תישלח אלייך סיסמא חד פעמית, אותה יש להזין על מנת להיכנס לאזור האישי.
לכניסה לאזור אישי
לא קיבלתי סיסמא חד פעמית, מה עליי לעשות?
במידה ולא קיבלת סיסמא חד פעמית בת 6 תווים יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-7966060.
מי יכול להירשם לשירותי לאזור האישי?
לאזור האישי יכולים להירשם כל לקוחות מבטח סימון, שיש להם תוכניות פנסיוניות או ביטוחי בריאות.
מה נותן לי האזור האישי?
באזור האישי תוכל לקבל מידע באופן פשוט וברור אודות תכניות הפנסיה, החיסכון, הבריאות, הסיעוד וההשקעות שלך, לבקש דוחות, לתאם פגישה, או לעדכן את מספר הטלפון או כתובת הדואר האלקטרונית שלך.
האם השימוש באזור האישי עולה כסף?
לא. שירות האזור האישי ניתן באתר מבטח סימון ללא תשלום נוסף.
זה חלק מהשירות של מבטח סימון ללקוחותיה.
במידה ויש ברשותי נייד כשר, האם אוכל להיכנס לאזור האישי?
התשובה היא כן.
במידה ויש לך נייד כשר, הסיסמא החד פעמית תגיע אלייך כהודעה קולית, לאחר שתזין את הסיסמא שקיבלת בהודעה הקולית תעבור לאזור האישי.
הכניסה לאזור האישי שלי נחסמה, מה עלי לעשות?
מטעמי אבטחת מידע והגנה על האזור האישי שלך, עליך ליצור קשר עם מרכז התמיכה בטלפון 03-7966060 על מנת לשחרר את החסימה.
ניסיתי להיכנס לאזור האישי וקיבלתי הודעה שהפרטים שלי שגויים. מה עליי לעשות?
ראשית, יש לוודא שהינך רשום לאזור האישי. במידה וטרם נרשמת יש להירשם בעמוד ההרשמה.
במידה והינך רשום ועדיין מקבל הודעת שגיאה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-7966060.
לכל השאלות