לקוחות יקרים, ראשית ולפני הכל נבקש לאחל לכם ולבני משפחותיכם ולכל בית ישראל ימים שקטים יותר. ליבנו עם אזרחי המדינה, עם משפחות הנפגעים, השבויים והנעדרים. אנו שולחים את תמיכתנו לכל תושבי הדרום ולכוחות הביטחון, הלוחמים והמתנדבים שפועלים ללא לאות החל מאמש, ומייחלים לחזרתם המהירה של השבויים והחטופים. בצל המצב הבטחוני, ובשל שירות מילואים של חלק מעובדי החברה ובני משפחותיהם, החברה פועלת במתכונת חירום. למרות המצב, אנו זמינים עבורכם לכל שאלה ומבקשים להזכירכם שניתן לפנות בכל עת לסוכן האישי המטפל בכם. במידה ואין לכם את פרטי ההתקשרות של הסוכן האישי שלכם, ניתן למצוא אותם במידע האישי באתר החברה. למבוטחים בביטוחי בריאות קולקטיביים ניתן למצוא את פרטי הסוכן המטפל בארגון באתר הבריאות הייעודי של חברתכם. לפניה בכל נושא ניתן לפנות גם למוקדי השירות של החברה (שפועלים כאמור במתכונת חירום), כמפורט:
מוקד
דרכי התקשרות
פנסיה
טלפון 03-7966060,
כתובת דוא"ל לפניות: mvs@mvs.co.il
מוקד בריאות
טלפון 03-7966820
כתובת דוא"ל לפניות: sherutb@mvs.co.il
כתובת דוא"ל לתביעות: thmvs@mvs.co.il
מוקד ייעודי למבוטחי הסיעוד של ארגון נכי צה"ל
טלפון 1800-650660
כתובת דוא"ל לפניות- ants@mvs.co.il
אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. אנחנו כאן תמיד ובייחוד בימים קשים אלו, כדי לתת לכם את השירות והתמיכה שאתם צריכים. יחד ננצח!
מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו, נודה לך אם תשתף אותנו בחוויית השירות לה זכית. במקרה שחוויית השירות לא תאמה את ציפיותיך תוכל לפנות לממונה על פניות הציבור בחברתנו, בדוא"ל Customers@mvs.co.il.