תיאור המשרה
-
קליטת מבוטחים חדשים ועדכונים שוטפים במערכת הממוחשב
-
טיפול בהפקות, שינויים, פדיונות, קבלות בעלות, עזיבות עבודה.ביצוע בקרות ומעקבים לאחר הפקת/שינוי הפוליסה על ידי חברות הביטוח
-
מתן שירות למעסיקים
-
טיפול בדו"חות עבודה שוטפים
-
אינטראקציה עם גורמי פנים וחוץ (מעסיקים, סוכני ביטוח פנסיוניים, מוקד שירות לקוחות, חברות ביטוח)
דרישות התפקיד
-
ניסיון בתחום ביטוח חיים –שנה לפחות- חובה!
-
יכולת עבודה עם אופיס ומערכות ביטוח שונות
-
גישה שירותית, סבלנות וסובלנות
-
יכולות למידה מהירה
-
יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
-
יכולת עבודה בצוות
-
יכולת ארגון וסדר, דיוק ותשומת לב לפרטים
היקף המשרה
משרה מלאה, ימים א'- ה', 8.5 שעות ביום, 08:00-16:30 ימי ו' ושעות נוספות עפ"י הצורך
הגשת מועמדות
יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת:jobs@mvs.co.il