שלבי תהליך התביעה
- צרו קשר עם נציג מבטח סימון סמוך למקרה
- נציג מטעמנו יעדכן אתכם אודות זכויותיכם, ויעביר את הטפסים הנדרשים (תוך יום עסקים אחד)
- עם הגשת המסמכים נבדוק את תקינותם ואת זכאות המשפחה לביטוח על פי התנאים שהוגדרו בתוכניות
- נדאג להגיש את התביעה מידית לגורם הרלוונטי (חברת הביטוח, קרן הפנסיה, קופת הגמל, קרן ההשתלמות וכדומה) ובמקביל נעדכן אתכם באמצעות מסרון (תוך יום עסקים אחד)
- במידה ויהיו חוסרים, אנו נעדכן אתכם שיש להשלימם, באמצעות הודעת דואר אלקטרוני או שיחה טלפונית, לבחירתכם
- בתוך 14 ימי עסקים, חברת הביטוח תשלח מכתב המאשר קבלת המסמכים ובמקרה שחסרים מסמכים, תפרט את המסמכים החסרים
- לאחר שנקבל תשובה מחברת הביטוח לגבי אישור/דחיית התביעה (30 יום מרגע שיש את כל האישורים), אנו ניצור עם בני המשפחה קשר טלפוני ונעדכן בדבר ההחלטה
זכאותך במקרה של ביטוח מנהלים או ביטוח פרטי למקרה מוות
חברת הביטוח תשלם את סכומי הביטוח מיד עם אישור התביעה, בהמחאה או בהעברה בנקאית.
זכאותך במקרה של פנסיית שארים בקרן פנסיה
קרן הפנסיה תשלם קצבה חודשית לבן/בת זוג ולילדים כאמור לעיל. תשלום הפנסיה כפוף לניכוי מס במקור על פי הנחיות שלטונות מס הכנסה. הקצבה החודשית תשולם באמצעות העברה לחשבון הבנק על פי מסמך מתאים שיוגש יחד עם מסמכי התביעה.
לפירוט ולמסמכים הנדרשים במקרה פטירה