שאלות ותשובות
הסטאטוס האישי שלי השתנה. כיצד ניתן לעדכן את הפרטים החדשים שלי?
עדכון פרטים אישיים יש לבצע על ידי שליחת צילום תעודת זהות והספח המעודכנים. בנוסף, עליך לשלוח בקשה חתומה לשינוי הסטאטוס האישי. לעדכון פרטים אישיים לחץ כאן
רכשתי חיסכון פנסיוני דרך מבטח סימון. כיצד אני יכול להתעדכן במצב החיסכון שלי?
מבטח סימון מעמידה לרשותך אזור אישי. באזור האישי תוכל למצוא מידע אודות הסכומים שחסכת לפנסיה.
בנוסף, תוכל למצוא מידע אודות ההפקדות החודשיות שלך ושל מעסיקך, ביטוח הבריאות שלך, סטטוס תביעות הבריאות שהגשת ונתוני התוכניות הפיננסיות שלך.
באזור האישי תוכל גם לבצע פעולות עצמאיות כגון: הזמנת דו"ח, תיאום פגישה ועדכון פרטים אישיים.
הרישום לאזור האישי מתבצע און ליין, לרישום לאזור האישי לחץ כאן
מה השירותים שאני מקבל מכם כלקוח מבטח סימון?
- פגישת היכרות ופתיחת תיק
- פגישות שירות תקופתית
- ליווי בצמתי חיים מרכזיים (נישואין, לידה, גירושין, פרישה לגמלאות...)
- פתרון או ליווי אישי במקרים של תביעות ביטוח שונות (אבדן כושר עבודה, תביעת בריאות...)
- פתרונות משלימים בתחום הפיננסי
רכשתי ביטוח בריאות דרך מבטח סימון. כיצד אני יכול להתעדכן בנתוני הפוליסה שלי?
מבטח סימון מעמידה לרשותך אזור אישי. באזור האישי תוכל למצוא מידע אודות ביטוח הבריאות שרכשת.
בנוסף, תוכל למצוא מידע אודות ההפקדות החודשיות שלך ושל מעסיקך, הסכומים שחסכת לפנסיה, סטטוס תביעות הבריאות שהגשת ונתוני התוכניות הפיננסיות שלך.
באזור האישי תוכל גם לבצע פעולות עצמאיות כגון: הזמנת דו"ח, תיאום פגישה ועדכון פרטים אישיים.
הרישום לאזור האישי מתבצע און ליין, לרישום לאזור האישי לחץ כאן
רכשתי חיסכון אישי דרך מבטח סימון. כיצד אני יכול להתעדכן במצב החיסכון שלי?
מבטח סימון מעמידה לרשותך אזור אישי. באזור האישי תוכל למצוא מידע אודות החיסכון האישי שפתחת.
בנוסף, תוכל למצוא מידע אודות ההפקדות החודשיות שלך ושל מעסיקך, הסכומים שחסכת לפנסיה, ביטוח הבריאות שלך, סטטוס תביעות הבריאות שהגשת ונתוני התוכניות הפיננסיות שלך.
באזור האישי תוכל גם לבצע פעולות עצמאיות כגון: הזמנת דו"ח, תיאום פגישה ועדכון פרטים אישיים.
הרישום לאזור האישי מתבצע און ליין, לרישום לאזור האישי לחץ כאן
מהי המסלקה הפנסיונית?
המסלקה הפנסיונית היא מערכת מידע מרכזית שמטרתה איסוף מידע מלא ומרוכז מכלל הגופים המוסדיים, וזאת באמצעות הגשת בקשה אחת. מערכת זו מאפשרת לסוכן להיערך בצורה מיטבית לפגישה.
מה משמעות הדו"ח השנתי ומתי אני צפוי לקבל אותו?
הדו"ח השנתי הינו דו"ח המציג תמונה מלאה ומפורטת של התוכניות שברשותך (ביטוח, פנסיה, קרנות ההשתלמות וגמל) הדו"ח נשלח על ידי חברות הביטוח ישירות לכתובת האישית שציינת בפרטייך האישיים והוא נשלח אחת בשנה.
למידע נוסף לגבי הדו"ח השנתי לחץ כאן
בנוסף, קופות הגמל השונות מחויבות לשלוח ללקוחותיהם אחת לרבעון דו"ח המכיל את פרטי התוכנית, צבירת נכסים, תוצאות הקופה לתקופה ומידעים נוספים.
ליצירת קשר עם מרכז שירות הלקוחות של מבטח סימון לחץ כאן
או חייג:
למוקד שירות הלקוחות בנושאי פנסיה: 03-7966060
למוקד שירות הלקוחות בנושאי בריאות: 03-7966820
כמה זמן מרגע קרות האירוע עלי להגיש תביעת ביטוח?
כמה שיותר מוקדם. ככל שתגיש את התביעה מוקדם יותר היא תיכנס לטיפול וזמן ההמתנה לקבלת התשלום יתקצר. עם הגשת התביעה היא נקלטת במערכת ונכנסת לטיפול שוטף בסוכנות מול חברת הביטוח בה אתה מבוטח. חשוב לדעת, הגשת התביעה נקלטת במערכת ונכנסת לטיפול רק לאחר ששהמסמכים שהתקבלו ממך הינם מלאים ותקינים.
מהו משך זמן ההמתנה לקבלת הפיצויים בגין התביעה?
סוגי תביעות שונים דורשים מהלך טיפול שונה. כתוצאה מכך זמני הטיפול וקבלת התשלומים משתנים מתביעה לתביעה וממבוטח למבוטח. עם זאת, מלבד מקרים חריגים וספציפיים, הזמן הממוצע בין הגשת התביעה ובין קבלת הפיצוי המגיעה למבוטח, לאחר הבדיקות הנדרשות, הוא 30 ימי עסקים.
ליצירת קשר עם מחלקת תביעות ביטוח חיים של מבטח סימון לחץ כאן או חייג 03-7966458.
איך מגישים תביעת ביטוח?
לכל השאלות